Gratis verzending vanaf €50
100% Natuurlijk - geen granen & gluten
-
Producten
-
Kauwen
-
Losse snacks
- Beloningsnacks
- Tussendoortjes
- Kauwsnacks
- Hondensnacks van Kip
- Hondensnacks van Rund
- Hondensnacks van Konijn
- Hondensnacks van Geit
- Hondensnacks van Lam
- Hondensnacks van Paard
- Hondensnacks van Vis
- Hondensnacks van Eend
- Hondensnacks van Fazant
- Hondensnacks van Gans
- Hondensnacks van Hert
- Hondensnacks van Kalkoen
- Hondensnacks van Kameel
- Hondensnacks van Zwijn
-
Non food
Ontdek & Leer - Log in
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
info@bellobox.nl
Onze medewerkers zullen u klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr). Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.