Retour en gerantie

Retourbeleid

Bij ons kun je binnen 14 dagen na ontvangst van het product zonder opgaaf van redenen het product retourneren. Daarna heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Het product moet ongebruikt en, indien mogelijk, in de originele verpakking worden geretourneerd. De retourkosten zijn voor jouw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen terugstorten.

Je kunt ook gebruik maken van het modelformulier dat vermeld staat in onze algemene voorwaarden.

Als je het volledige bestelbedrag terugbetaalt, inclusief eventuele leveringskosten die wij in rekening hebben gebracht, zullen wij dit binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retourmelding doen. Tenzij wij aanbieden het product zelf op te halen, kunnen we wachten met terugbetaling tot we het product hebben ontvangen of tot jij aantoont dat je het product hebt teruggestuurd, afhankelijk van wat eerder valt. We gebruiken hetzelfde betaalmiddel voor de terugbetaling als je hebt gebruikt, tenzij je instemt met een andere methode. De terugbetaling is voor jou kosteloos. Als je hebt gekozen voor een duurdere leveringsmethode dan de goedkoopste standaardlevering, hoeven we de extra kosten hiervoor niet terug te betalen.

Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor jij aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging van het product. Als er twijfel is of jouw product garantie heeft, dan kun je altijd contact met ons opnemen om dit te bespreken. Wij helpen je graag verder om te bepalen of en hoe je gebruik kunt maken van de garantie op jouw product.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor jij aanspraak kunt maken op garantie. Hieronder volgen de belangrijkste punten:

  • Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.
  • Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Mocht je twijfel hebben of jouw gebrek valt binnen de garantie, neem dan gerust contact met ons op.